Zwemschool Schonewille
voor Kwalitatief afzwemmen

Zwemschool Schonewille

Waar aandacht doet slagen!

Zwemschool Schonewille is al ruim 49 jaar een begrip in Enschede als het gaat om kwalitatief afzwemmen voor kinderen vanaf vijf jaar.

Onze lesmethode is zorgvuldig samengesteld op basis van het doceren in micro teaching situaties, dit houdt in: kleine groepen met veel individuele aandacht voor uw kind. Door te werken met drijfmiddelen verlagen wij de fysieke vereisten en de handelingssnelheid van het kind, waardoor de mogelijkheid ontstaat de bewegingen in een gecontroleerde omgeving foutloos aan te leren.

Het 'watervrij maken', oftewel het wegnemen van angsten, gebeurt in de loop van de lessen. Hierdoor bouwt een kind zelfvertrouwen op, wat tevens helpt in het versnellen van de opleiding.

In deze virtuele omgeving kunt u alle informatie vinden over ons aanbod en mogelijkheden. Heeft u alsnog vragen of opmerkingen? Dan kunt U contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Team Zwemschool Schonewille.